Sertifisert Yogalærer!

Klokka er 04:27 og jeg sitter på Athen airport å ventet på mitt første fly. 

Denne reisen har vært helt vill, det har vært slitsomt, tungt og veldig tøft men samtidig har det vært så morro, spennende og ikke minst et eventyr jeg ikke var klar over at det var mulig å oppleve. I går hadde jeg min siste eksamen og det gikk overraskende bra. Vel jeg visste jeg skulle klare det men med så lite feil ja det hadde jeg ikke trodd👏👍(klappe seg selv på skuldra) i går kveld hadde vi Graduation🙏 det var tårer, varme, smil og ikke minst kjærlighet❤️ Jeg kommer til å savne denne fantastiske gjengen så mye selv om jeg vet at vi  sees igjen om ikke lenge. 

Nå gleder jeg meg som unge til å komme hjem å klemme disse her:

Å nusse på han her:
Og med meg i lomma kan jeg ydmykt og stolt dele at jeg nå er offisielt sertifisert Yogalærer🙏❤️


I dag ønsker jeg spesielt å sende kjærlighet og varme til de etterlatte fra helikopterulykken. Måtte dere finne styrken i dere selv til å overleve denne tragiske hendelsen❤️🙏 

2 tanker på “Sertifisert Yogalærer!

Legg igjen en kommentar